Pil nog betrouwbaar?

Ik heb bij mijn pil perongeluk op dinsdag de allerlaatst pil van de strip geslikt (een maandag), op woensdag nam ik de pil van woensdag en later op de dag de pil van dinsdag (omdat ik hier perongeluk die van maandag slikte).
Mijn vraag:
Is deze nog betrouwbaar?

dit alles was in week 1..

Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hoor, de pillen zijn allemaal hetzelfde. Dat er een dag bij staat is voor jou een meting zodat je niet makkelijk een dag vergeet. Pas als je een dag je pil vergeet, word ie onbetrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet de bedoeling dat je 2 keer op 1 dag twee anticonceptiepillen inneemt. Maar hierdoor zal de bescherming niet minder zijn geworden.