Bestaat er een kwaliteits-commissie die de inhoud van het journaal beoordeelt?

Ik zit nu 13 minuten journaal te kijken en zie alleen maar herhalingen van voetbal - 'hoogtepunten'. Straks komt 'nieuws' over de Tour de France en daarna is het tijd voor reclame. Geen nieuws gezien!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Nee. De NOS is een publieke omroep zonder leden.
De kwaliteit wordt bewaakt door een hoofdredactie en daarboven een bestuur. Maar je kunt je wel beklagen per mail: publieksreacties@nos.nl
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Dat neemt niet weg, dat ik het voor 100% met je eens ben. Maar op RTL4 was het geen haar beter. "Dat is wat het publiek wil zien", zullen ze wel zeggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En morgen nog zo,n dagje.
er is kennelijk niet veel anders zinnigs te vertellen. of ze denken daar bij de redactie dat alle nederlanders dit soort herhalingen interessant vinden. ik had ook liever de normale nieuwsitems gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik veel van voetbal houd..word ik van die eeuwige herhalingen van de beelden..ook een beetje ziek..

Helaas is 'het journaal' een programma met een hoofdredacteur..en die..beslist gewoon wat erin komt en wat niet..

Gr. Ton